Faktury elektroniczne
: 22 lut 2021, 9:05
Hej,
szukam rozwiązania do mniej pracochłonnego procesu obiegu faktur i kontroli kosztów w firmie. Znany mi schemat wygląda tak:
1. Wydruk FV w 2 egzemplarzach (1 dla ksiegowej, 1 dla siebie lub też skan w Wfirma)
2. Wprowadzenie FV do programu księgowego np. wfirma.pl
3. Wprowadzenie FV do Excela
I potem można było obrabiać dane z Excela.
Czy macie jakieś fajne triki w wfirma, które ułatwiają Wam proces kontroli kosztów? Albo łatwo pozwalają przypisać koszt do danego przychodu? Jak u Was wygląda ten proces?
Jeśli otrzymujecie do zapłaty proformę to jak później kontrolujecie to żeby była do tego faktura? Wychodzi to dopiero przy monitoringu wyciągu bankowego czy moze macie jakiś inny sposób?
https://magazynlbq.pl/efaktury-edi-elek ... biorstwie/
Chciałabym wprowadzić taki elektroniczny obieg dokumentów.
szukam rozwiązania do mniej pracochłonnego procesu obiegu faktur i kontroli kosztów w firmie. Znany mi schemat wygląda tak:
1. Wydruk FV w 2 egzemplarzach (1 dla ksiegowej, 1 dla siebie lub też skan w Wfirma)
2. Wprowadzenie FV do programu księgowego np. wfirma.pl
3. Wprowadzenie FV do Excela
I potem można było obrabiać dane z Excela.
Czy macie jakieś fajne triki w wfirma, które ułatwiają Wam proces kontroli kosztów? Albo łatwo pozwalają przypisać koszt do danego przychodu? Jak u Was wygląda ten proces?
Jeśli otrzymujecie do zapłaty proformę to jak później kontrolujecie to żeby była do tego faktura? Wychodzi to dopiero przy monitoringu wyciągu bankowego czy moze macie jakiś inny sposób?
https://magazynlbq.pl/efaktury-edi-elek ... biorstwie/
Chciałabym wprowadzić taki elektroniczny obieg dokumentów.